بغض عبدالمطلب و ابوطالب [علیهما السلام] واجب است!



پیرو کلام امیرعوالم خلقت اعرف الحق تعرف اهله

بغض عبدالمطلب و ابوطالب [علیهما السلام] واجب است!
"کیمته ی دائمی صدور فتوای "سعودی در فتوائی آورده است: پشتیبانی و حمایت عبدالمطلب و ابوطالب [علیهما السلام] از پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) ویاری ایشان، باعث محبت و به جا آوردن احترام نسبت به این دو شخصیت نمی شود زیرا آنها به دین جاهلیت فوت کرده اند و بغض به آنها واجب است!

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، متن فتوای  " کمیته ی دائمی فتوای" سعودی در این استفتاء پیرامون حب عبدالمطلب و ابوطالب [علیهما السلام]  به  شرح زیر است:

سوال: من فیلم پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) را دنبال کردم و در اثر آن حب عبدالمطلب و ابوطالب  [علیهما السلام]  به دلم افتاده، همانگونه که پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) را دوست دارم، آیا این گناه محسوب می شود؟ و آیا من با این احساس دچار گناه شده ام؟ خواهشمندم مرا راهنمایی کنید.

جواب: حمایت و پشتیبانی ابو طالب و عبدالمطلب [علیهما السلام]  از پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) موجب حب و علاقه به آنها نمی شود زیرا آنها بر دین جاهلیت فوت کرده اند که همان شرک به خدا بود! و واجب بغض به آنها و عدم محبت به ایشان است!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بغض عبدالمطلب و ابوطالب [علیهما السلام] واجب است! ,
ن : علی حسین زاده
ت : یک شنبه 29 ارديبهشت 1392


محمد بن حسن عسکری (عج) آخرین امام از امامان دوازده گانه شیعیان است. در ١۵ شعبان سال ٢۵۵ هـ.ق در سامرا به دنیا آمد و تنها فرزند امام حسن عسکری (ع)، یازدهمین امام شعیان ما است. مادر آن حضرت نرجس (نرگس) است که گفته اند از نوادگان قیصر روم بوده است. «مهدی» حُجَت، قائم منتظر، خلف صالح، بقیه الله، صاحب زمان، ولی عصر و امام عصر از لقبهای آن حضرت است.