همایش اندیشه های اعتقادی عاشورا با سخنان مهم حضرت آیت الله میلانی دامت بركاته برگزار گردید:



پیرو کلام امیرعوالم خلقت اعرف الحق تعرف اهله

همایش اندیشه های اعتقادی عاشورا با سخنان مهم حضرت آیت الله میلانی دامت بركاته برگزار گردید:
همایش اندیشه های اعتقادی عاشورا با سخنان مهم حضرت آیت الله میلانی دامت بركاته برگزار گردید:

متن خبر: همایش اندیشه های اعتقادی عاشورا با سخنان مهم حضرت آیت الله میلانی دامت بركاته برگزار گردید:
به گزارش مسئول روابط عمومی بنیاد فرهنگی امامت ؛ حضرت آیت الله میلانی دامت بركاته در همایشی که در آستانه محرم در جمع امامت پژوهان مركز تخصصي امامت اهل بيت عليهم السلام و مبلغین امامت بنیاد فرهنگی امامت برگزار گردید بر ضرورت توجیه مردم در دهه عاشورا و نگرش محققانه پیرامون واقعه کربلا و شیعیان سیدالشهداء عليه السلام ، تأكيد كردند.
ایشان با بیان اینکه با جدایی مردم از عترت، کار بجایی رسيد که حتی قرآن كريم تیرباران شد.
طیّ 50 سال بعد از پيامبر اكرم صلي الله عليه و آله وضعیت جهان اسلام بگونه ای شد که رفع این فاصله و برگشتن مجدد این امت به قرآن و عترت، نیاز به مُهجه ی سیدالشهداء عليه السلام داشت.
آیت الله میلانی در ادامه افزودند: واقعه کربلا برای یهودیان و نصرانی ها و ملحدین، یک واقعه بهت آور به حساب می آید که چگونه یک انسان حاضر می شود برای عقیده اش اینگونه تذهیه کند اما در مقابل افرادی دانسته یا ندانسته می گویند حضرت سیدالشهداء عليه السلام با قطع نظر از عصمت نمی دانستند که به شهادت خواهند رسید، در حالیکه اگر ما عصمت را از سیدالشهداء عليه السلام بگیریم دیگر چیزی باقی نمی ماند.
ایشان با بیان اينکه کسانی که در مقابل حضرت ایستادند شیعیان آل ابی سفیان بودند، افزودند: شیعیان حضرت سیدالشهداء عليه السلام را یا به قتل رسانده یا ترور کرده بودند و یا از خانه و کاشانه شان آواره کرده بودند و کوفه خالی از شیعیان آن حضرت شده بود.
مگر می شود شیعه هر چقدر هم فاسق و فاجر و طالب دنیا باشد، خیام اباعبدالله عليه السلام را به آتش بکشد و طفل رضیع را به آن صورت به قتل برساند و با وجود درخواست آب از سوی حضرت، از رساندن حتی قطره ای آب ابا کنند.
این مطالب را به مردم برسانید و بگوئید تا مردم بدانند که آل ابی سفیان چه کردند و بدانند که انحراف از راه پیغمبر و جدایی از قرآن و عترت نتیجه اش چه می شود؟
و کسانی که حرفهای انحرافی می زنند، دانسته یا ندانسته خدمت به آل ابی سفیان می کنند.

علاقمندان می توانند بخشی از سخنراني و روضه خوانی حضرت آیت الله میلانی دامت بركاته را در سایت بنیاد فرهنگی امامت مشاهده نمایند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سیدالشهدا و عزاداری، ،
:: برچسب‌ها: آیت الله میلانی،عاشورا,
ن : علی حسین زاده
ت : شنبه 11 آبان 1392


محمد بن حسن عسکری (عج) آخرین امام از امامان دوازده گانه شیعیان است. در ١۵ شعبان سال ٢۵۵ هـ.ق در سامرا به دنیا آمد و تنها فرزند امام حسن عسکری (ع)، یازدهمین امام شعیان ما است. مادر آن حضرت نرجس (نرگس) است که گفته اند از نوادگان قیصر روم بوده است. «مهدی» حُجَت، قائم منتظر، خلف صالح، بقیه الله، صاحب زمان، ولی عصر و امام عصر از لقبهای آن حضرت است.