پیرو کلام امیرعوالم خلقت اعرف الحق تعرف اهله

دومین جلسه از سلسله نشست های بر آستان فاطميه

دومین جلسه از سلسله نشست های بر آستان فاطميه

دومین جلسه از سلسله نشست های بر آستان فاطمیه با موضوع  «آداب تبلیغ فاطمیه» در روز سه شنبه 1392/12/06 در مرکز تخصصی امامت اهل بیت علیهم السلام با سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین بندانی زیدعزه  برگزار گردید.
ایشان در طلیعه کلام با استناد به روایتی از امام صادق علیه السلام که می فرمایند: رَحِمَ‏ اللَّهُ‏ مَنْ‏ حَبَسَ‏ نَفْسَهُ‏ عَلَيْنَا؛ به این موضوع اشاره داشتند که با توجه به عمر کوتاه، که بیشتر آن را مشغول به خواب و خوردن و آرایش کردن و امور دیگر هستیم لذا زرنگ آن است که عمر خودش را وقف اهل بیت علیهم السلام کند.
سپس در ادامه نکاتی درباره آداب کلی منبر بیان کردند که به شرح زیر می باشد:
-    بحث اول رعایت ادب در منبر است و نباید اسامی اهل بیت علیهم السلام بدون احترام برده شود.
-    منابرتان را با روایات شروع کنید.
-    اگر خواستید از بزرگی نقل کنید، درباره ادب او نسبت به اهل بیت علیهم السلام مطالبی را ذکر کنید.



:: موضوعات مرتبط: حضرت زهرا سلام الله علیها، ،
:: برچسب‌ها: فاطمیه, تبلیغ،حضرت زهرا سلام الله علیها, [ ادامه مطلب ] |
ن : علی حسین زاده
ت : یک شنبه 11 اسفند 1392
شهادت مادر افسانه نیست+سند

شهادت مادر افسانه نیست+سند
 منزلت خانه فاطمه (سلام الله علیها)

1-خانه انبياء احترام ويژه‏اى دارد كه كسى حق ورود بدون اجازه ندارد:

 

يَأَيُّهَا الَّذِينَ ءَامَنُواْ لاتَدْخُلُواْ بُيُوتَ النَّبِىِ‏ّ إِلا أَن يُؤْذَنَ لَكُمْ. الأحزاب /53.

 

اى افرادى كه ايمان آورده‏ايد! در خانه‏ هاى پيامبر داخل نشويد مگر به شما داده شود.

 

2-شكى نيست كه خانه حضرت صديقه طاهره خانه پيغمبر محسوب می‏شود همانطورى كه در تفاسير متعدد اهل سنت ذيل آيه شريفه:

 

فِى بُيُوتٍ أَذِنَ اللَّهُ أَن تُرْفَعَ وَيُذْكَرَ فِيهَا اسْمُهُ‏و يُسَبِّحُ لَهُ‏و فِيهَا بِالْغُدُوِّ وَالْأَصَالِ. النور/36.

 

در خانه ‏هايى كه خدا رخصت داده كه [قدر و منزلت‏] آن‌ها رفعت يابد و نامش در آن‌ها ياد شود. در آن [خانه‏] ها هر بامداد و شامگاه او را نيايش می‏كنند.

 

سيوطى و ديگران از قول ابوبكر از نبى مكرم‏ (صلى الله عليه وآله وسلم) نقل كرده‏اند كه خانه علي و زهرا عليهما السلام از با فضيلت‏ترين خانه‌هاى انبياء محسوب میشود:


:: موضوعات مرتبط: حضرت زهرا سلام الله علیها، ،
:: برچسب‌ها: فاطميه, شبهات فاطميه, عایشه, خانه حضرت زهرا, خانه, بیت الله, هجوم, عمر, محسن, سقط جنین, [ ادامه مطلب ] |
ن : علی حسین زاده
ت : یک شنبه 11 اسفند 1392
بهائیت و اهانت به امامان

بهائیت و اهانت به امامان
اهانت به مقدسات از منظر فرهنگى مهمترین عامل قدرت و نقش آفرینی یک فرهنگ ، مقدسات حاکم بر آن جامعه است .آن گونه که با تخریب این ستون های مستحکم به راحتی می توان فرهنگ آن جامعه را به نابودی کشاند پیشرفت روز افزون اسلام و مکتب اهل بیت و حضور میلیونی محبان خاندان پیامبر (ص) در مراسم گرامیداشت ائمه معصومین علیهم السلام علیرغم همه تهدیدها موجب خشم و ناراحتی بیش از حد و مستاصلانه دشمنان شکست خورده اسلام و عناصر بی فرهنگ وابسته به آنان شده است. توهین به مقدسات دینی و رهبران الهی ، نوک پیکان سلطه گری فرهنگی جهان غرب است و در هر برهه ای از زمان که جریان سلطه تیرهایش پیایی به سنگ خورده است مستأصلانه تاکتیک توهین به استوانه های عقیدتی مسلمین را در پیش گرفته است تا شاید بتواند عرصه دیگری را برای خود باز کند و از فشار شکست خود رهایی یابد. در مقابل این روند مبارزه با مقدسات و معنویات، شیعه تا به امروز بیشترین مقاومت را داشته است.



:: موضوعات مرتبط: اهل البیت علیهم السلام، ،
:: برچسب‌ها: بهائیت و اهانت به امامان, فرق ضاله،بهائیت،اهل بیت, [ ادامه مطلب ] |
ن : علی حسین زاده
ت : سه شنبه 5 اسفند 1392
علی (علیه السلام) و ماجرای فدک بخش اول - جعفرسبحانی

علی (علیه السلام) و ماجرای فدک بخش اول - جعفرسبحانی

ارزش اقتصادی فدک :
کشمکشهای سقیفه در راه انتخاب خلیفه به پایان رسید وابوبکر زمام خلافت را به دست گرفت .حضرت علی علیه السلام با گروهی از یاران با وفای او از صحنه حکومت بیرون رفت، ولی پس از تنویر افکار وآگاه ساختن اذهان عمومی، برای حفظ وحدت کلمه، از در مخالفت وارد نشد واز طریق تعلیم وتفسیر مفاهیم عالی قرآن وقضاوت صحیح واحتجاج واستدلال با دانشمندان اهل کتاب و... به خدمات فردی واجتماعی خود ادامه داد.
امام علیه السلام در میان مسلمانان واجد کمالات بسیاری بود که هرگز ممکن نبود رقبای وی این کمالات را از او بگیرند.او پسر عم وداماد پیامبر گرامی (صلی الله علیه و آله و سلم)، وصی بلافصل او، مجاهد نامدار وجانباز بزرگ اسلام وباب علم نبی(صلی الله علیه و آله و سلم) بود. هیچ کس نمی توانست سبقت او را در اسلام وعلم وسیع واحاطه بی نظیر وی را بر قرآن وحدیث وبر اصول وفروع دین وبر کتابهای آسمانی انکار کند یا این فضایل را از او سلب نماید.



:: موضوعات مرتبط: حضرت زهرا سلام الله علیها، امیرالمومنین علیه السلام، ،
:: برچسب‌ها: امام علی علیه السلام, فدک, جعفر سبحانی, ماجرای فدک, شیعه, امامت, [ ادامه مطلب ] |
ن : علی حسین زاده
ت : جمعه 2 اسفند 1392
موسیقی مضرر یا مفید؟!


طبق تحقیقات مفصل و مفید با کمال جرات عرض میکنم موسیقی جز ضرر برای بشریت هیچ ارمغانی نداره.
بهتره به صحبتهای عوامانه مردم یا رسانه ها یا سایتهای اینترنتی و یا پزشکان قلابی که مدعی علم هستن موشکافانه توجه کنید تا اینکه به عنوان یه حرف زیبا.شاید خیلی ها زیبا صحبت کنن اما مشه گفت همه درست صحبت هم میکنن؟!
قطعا جواب میدین هرگز.
عده ای عوام مردم رو فریب میدن با اینکه موسیقی شیر گاو رو زیاد میکنه!
عده ای میگن آرامش بخشه!
عده ای میگن عروق رو  منبسط میکنه؟
عده ای میگن درو بازوی افرادی که موسیقی گوش میکنن بیشتره!
بخشید ها گاهی باید واقعا خندید به این حرفا وقتی به دیده کملا دقیق و علمی نگاه کنی.
خب من یه جواب نفی میدم ابتدا به شما.
خب اونی که ماری جوانا یا اکستازی مصرف میکنه میگه نمیدونی چه حالی میده!پرواز میکنی باهاش!آرامش میگیری مثلا با دود فلان ماده مخدر!خب آیا در حقیقت اینها ضرر هستن یا زیان صد در صد؟
آیا به راستی زیاد شدن شیر گاو مفید بشریت هست و حتی خود حیوان؟
اصلا اونایی که میگن شیرش زیاد میشه بعدش هم اومدن بگم چه مضرراتی هم ایجاد میکنه؟اومدن بگن بهتون که شیرش دارای سم میشه؟اومدن بگن در حققت شیر اون گاو بیچاره حتی یه قطره هم زیاد نشده بلکه اون گاو تمام شیرش رو داده،یعنی اینکه گاو مقداری از شیرش رو برای گوساله خود نگه میداره  و موسیقی در سیستم عصبی گاو اختلال ایجاد میکنه لذا تمام اون شیری که در شیردان داره رو پس میده و دارای سم هم میشه شیرش؟
آیا زیاد شدن فشار خون باری آدمی که فعالیت نداره سود هست یا ضرر؟
شما فرض کنی فردی ورزش میکنه خب به طبع بدن نیاز به اکسیژن بیشتری پیدا میکنه و لذا گردش خون سریع تر شده و تنفس هم تندتر اینجا اقتاضای حالت اون فرده که در حال فعالیت بدن به خون بیشتر نیاز داره،اما شما یه جا نشستی و بدون هیچ فعالیتی گردش خون زیاد بشه؟!اینجا چی میشه؟اینجا شما طپش قلب میگیری!در حقیقت داری خودت رو میکشی!بیماری فشار خون یکی از عوامل شایع مرگ و میر هست در بین بشر.ببین دید نسبت به قضایا چقدر مغرضانه هست؟
اونها که اسم خودشون رو دکتر گذاشتن و به مردم تجویز موسیقی میکنن در هر حالت بیان بگن آیا اکسید نیتریک که در بدن ترشح میشه چه اتفاق میوفته؟من بهتون میگم الان،اکسی نیتریک پایه اساسی داروهای جنسی هست! آقایون به اصطلاح دانشمند میگن وقتی موسیقی گوش میکنی این عنصر در بدن زیاد میشه!
شما خود ت بگو این یعنی چی؟یعنی اینکه شهوت زیاد میشه!
لذا در روایات داریم موسیقی انسان رو به زنا نزدیک میکنه!
نمیخوام اصلا روایی با شما آقای محترم صحبت کنم فقط یه گریز کویچک زدم.
در حقیقت موسیقی بر اعصاب سمپاتیک و پارا سمپاتیک تاثیر میذارن که یان هم واکنش متفاوت در بدن ایجاد میشه،انواع بیماری مختلف روحی و روانی از همین موسیقی مناش میگیره اما بشر امروز غرق در اون دنبال تعالی میگرده؟
اگر به واقع موسیقی غذای روح بشر هست چرا هر روز آمار خودکشی ها،قتل و غارت ها،تجاوز به نوامیس، بیماران روانی، ساخت تیمارستان به جای مراکز علمی مفید زیاد میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آهای مردم شما قضاوت منصفانه کنید؟؟؟؟؟؟!!!
آمار خودکشی در کنسرتهای دنیا رو یه سرچ بده ببین چه خبره!تو کنسرت پین فلوید چندین نفر اقدام به خودکشی میکنن!
اگر اشتباه نکنم تو کنسرتهای بیتلز در طول یه سال بیش از 34000 نفر فقط غش کردن!!

بهتره با واقعیت به زندگی نگاه کنیم،لذتی که انسان رو به سوی انحطاط و بیماری های مختلف روحی و روانی بکشونه نه تنها هیچ ارزشی نداره بلکه مایه بدبختی انسان هست.



:: برچسب‌ها: موسیقی،اعصاب و روان، ضررها،,
ن : علی حسین زاده
ت : چهار شنبه 30 بهمن 1392

محمد بن حسن عسکری (عج) آخرین امام از امامان دوازده گانه شیعیان است. در ١۵ شعبان سال ٢۵۵ هـ.ق در سامرا به دنیا آمد و تنها فرزند امام حسن عسکری (ع)، یازدهمین امام شعیان ما است. مادر آن حضرت نرجس (نرگس) است که گفته اند از نوادگان قیصر روم بوده است. «مهدی» حُجَت، قائم منتظر، خلف صالح، بقیه الله، صاحب زمان، ولی عصر و امام عصر از لقبهای آن حضرت است.